Brev:
NAN H.A.
28. maj 2009
Alder:
5 mdr.
NAN H.A.
Kære Helen,
Jeg har for nylig skrevet til dig med spørgsmål vedr. ernæring for vores børn på 5 mdr, som netop er begyndt på skemad. Tusind tak for dit gode svar - jeg har blot lige 2 tillægsspørgsmål:
Vi har hidtil brugt Nutramigen fordi vi har hhv. dyreallergi, høfeber og børneeksem, men tænker at det nu er ok at gå over til almindelig mme. Du anbefalede NAN H.A., og det lyder fornuftigt, men skal de så fortsætte med det så længe de får mme, eller kan man på et tidspunkt skifte til f.eks. Hipp?
Mister man effekten ved NAN H.A. hvis man bruger de drikkeklare brikker med alm. NAN når man er på tur?
På forhånd tak :-)